ADD THE SLIDER CODE HERE

środa, 22 czerwca 2011

Szybkie ruchy w portfelu

Dzisiaj zamknąłem BHP po 2.28 można rzec, że się wycofałem. Zaniepokoił mnie RSI na wykresie 2h widać że jest pod linią trendu co źle wróży a STS jest na wykupieniu. Oznacza to że można odkupić niżej lub właśnie jest okazja do wyjścia. Wciąż uważam że jest ogromna szansa na 2.4zł. Ale zawsze jest to ale i w przypadku takiej firmy, która jest w dłuższym czasie spadkowym granie na wzrosty jest ryzykowne a zys 5% uważam za zadowalający.


Za to zwiększyłem zaangażowanie w BLI Blacklion. Widzę szansę odbicia ostatniej korekty wzrostów.

mam jakieś problemy z dodaniem wykresów. Jak tylko system będzie sprawny to niezwłocznie to zrobię.

1 komentarze:

Witam mnie udało się uciec z HBP po 2,36.
ale trzymanie się tej spółki kosztuje zbyt dużo nerwów :)

Prześlij komentarz