ADD THE SLIDER CODE HERE

piątek, 28 września 2012

BOS sprzedany

Dzisiaj zamknąłem pozycję na BOS. Byłem głodny pierwszych sukcesów na giełdzie aby podbudować swoją psychikę. Jak tylko zobaczyłem zysk powyżej 10% to bardzo korciło do zrealizowania zysku. Wykres na BOS w interwale tygodniowym i miesięcznym wygląda rewelacyjnie. Na jednej akcji zarobiłem 4,3zł. Akcje zostały sprzedane dzisiaj po 34,08. W pierwszej kolejności byłem ustawiony po 35,5 tam oceniam pierwszy silny opór. Jednakże akcje na dniowym są silnie wykupione i wszystko jest możliwe. Akcje mogą szaleć dalej jak i już spadać.

 Dzisiaj również udało się zagrać spekulacyjnie (tzw. daytrading) na akcjach GTN. Zakupione po 2,96 a sprzedane po 3,06. 10 gr. zysku w ciągu dnia na to całkiem przyjemne pieniądze.
Dzisiaj również zostały zakupione akcje RSE, które wg mnie mają szanse na wybicie. Wykres poniżej.
Również widzę potencjał w akcjach JWC ale nie taki jak w przypadku RSE. Wykres poniżej.
Niestety akcje MIT bardzo rozczarowały liczyłem na odbicie, o czym świadczyły wskaźniki. Póki co jeszcze trzymam. Barierą magiczną jest 0,45 na zamknięciu gdzie będę musiał sprzedać po PKC.

2 komentarze:

Prześlij komentarz