ADD THE SLIDER CODE HERE

czwartek, 20 września 2012

GTC sprzedane ale czy dobrze?

W końcu udało mi się wyjść z GTC akcje były w portfelu ok 6 miesięcy. Dzisiaj wyszedłem z ok. 8% zyskiem. Ostatni mówiono bardzo źle o firmie a analiza techniczna pokazuje że firmę czeka zwyżka. Warto wrócić do niej jeśli będzie taka możliwość. Obstawiam ok. 7zł na wejście a horyzont wzrostu to kwestia otwarta na chwilę obecną i nie chcę wróżyć. Wskaźniki same pokażą możliwości spółki.

Na dziennym widać silny trend wzrostowy. Z przeszłości takie rajdy były nawet kontynuowane ale również akcje spadały. Więc obstawiam 50/50. Inwestor sam musi zadecydować jaką ma strategię.

 Na tygodniowym widać możliwość nawet zahaczenia 10zł.
W obydwu wykresach bardzo pozytywną dywergencję daje MACD. Aż się prosi o to aby kupić i sprzedać na gwiazdę. Prezent gwarantowany.

4 komentarze:

8% to dość przyjemny zysk. Jaki zakładałeś kupując te akcje?

Kupując akcje tylko i wyłącznie spekulacyjnie jeszcze na wiosnę ale nie zdążyłem wyjść gdy okazało się że spekulacja była nie trafna. Zapomniałem ustawić Stop Loss. Z pozostałych akcji wycofałem się a GTC postanowiłem trzymać aż wróci, gdyż wiedziałem że taki dzień nadejdzie :) Nie zawsze opłaca się sprzedawać ze stratą. A akcje GTC stanowiły ułamek portfela więc mogłem sobie na to pozwolić.

Dokładnie, to czyste spekulacje podgrzewane jak kocioł gazowy. Nie ma co się napalać na to.

Prześlij komentarz