ADD THE SLIDER CODE HERE

wtorek, 14 grudnia 2010

Zmiejszenie podatku

Dzisiaj postanowiłem sprzedać wszystkie stratne pozycje dla optymalizacji podatkowej. Ponieważ rok temu nie zrobiłem tego musiałem w Urzędzie Skarbowym zostawić trochę grosza a mogłem sprzedać i odkupić stratne pozycje. Dzięki temu zapłaciłbym mniejszy podatek. Dlatego w tym roku postanowiłem sprzedać akcję, na którym mam straty. Oczywiście te same akcje (na 99%) zostaną odkupione jak tylko MACD da sygnał kupna, ponieważ akcje mogą nadal spadać np CZP. i nie ma sensu nadal odkupować. Najbezpieczniej jest zrobić obrót tego samego dnia.

Jeśli posiadasz stratne pozycje to radzę zrób przynajmniej obrót dzisiejsze prowizje są minimalne w biurach maklerskich a możesz zapłacić mniejszy podatek. Oczywiście jeśli masz zyski. Jeśli Twój portfel jest ujemny lub możesz rozliczyć straty z ubiegłych lat to aby sprzedać akcje to musisz sobie poszukać inny powód :).

Krótka analiza: Barlinek został sprzedany w okolicach 4 zł. firma nie zachowuję się po mojej myśli a na Stooq.pl znalazłem negatywną analizę, z którą się zgadzam. Mimo to założenia były inne i użyłem zlecenie Stop loss. CZP zachowuje się źle, przy 0,44 powinien pojawić się popyt mimo to jest silna presja podażowa. Jak na dniach nic się nie zmieni to CZP poleci niżej do kolejnych oporów. Z decyzją odkupienia czekam na sygnał MACD. Dzisiaj zakupiłem mały pakiecik Puław. Firma przekroczyła opór i ma szanse na trwały wzrost.

Masz swoje typy to proszę w komentarzach podawać akcje oraz dlaczego powinny iść do góry. Postaram się zrobić dla nich analizę.

0 komentarze:

Prześlij komentarz