ADD THE SLIDER CODE HERE

środa, 16 lutego 2011

Małe ruchy w portfelu akcyjnym

Dokonałem sprzedaży akcji: Patentus, Introl i Inter cars. Dokupiłem akcje BBZ oraz Skotana, ich AT wygląda coraz lepiej ale jeszcze nie ma sygnału kupna jest to zagranie ryzykowne dlatego trzymam rękę na pulsie i jak akcje nie będą się zachowywać dobrze to dokupione pakiety sprzedam. Dzisiaj kupiłem Hawe, AT zaczyna prezentować się coraz lepiej i jest szansa na odbicie ostatnich spadków. Ponieważ giełda zachowuje się słabo postanowiłem zamknąć zyskowne pozycje, gdyż istnieje duże prawdopodobieństwo że ceny wrócą do poziomów w których zakupiłem akcje. Przykładem jest Duda oraz IDM SA. Oczywiście zamknięte pozycje będę nadal śledził, ponieważ w/w firmy są bardzo dobre fundamentalnie i będę chciał je odkupić.

2 komentarze:

znalazłem coś takiego http://szkolenia.globtrex.com/PoradnikSpekulanta/
to jest szkolenie oferowane przez jedną z firm. Mam pytanie czy bardziej takie seminarium będzie użyteczne dla gracza giełdowego czy raczej forex, waham się jeszcze
*bye the way gratulacje z wyróżnienie w blog roku 2010, brawo, good job

Nie znam tego szkolenia ale skoro zadajesz takie pytanie widząc tematy szkolenia to polecam zacząć od zainwestowania w literaturę a później skupić się na szkoleniach tak będzie łatwiej dla Ciebie i taniej. Bo jednak szkolenie jest jest darmowe. Po przejrzeniu działów szkolenie wydaje się dla szerokiego grona inwestorów od GPW jak i Forex.

Prześlij komentarz