ADD THE SLIDER CODE HERE

czwartek, 28 kwietnia 2011

Powrót do bloga

Witam stałych czytelników od dobrych paru dni nic nie pisałem a było to spowodowane przeprowadzką i wieloma trudnościami związanymi z nią, do tego mój dostawca hostingu wypowiedział mi umowę, ponieważ przekroczyłem wykorzystanie procesora serwera o ponad 10%. Dlatego jestem w trakcie przenoszenia moich stron na inny serwer, do tego pełno spraw z przeprowadzką a po majówce dojdzie nowy PC, który będę musiał skonfigurować. Dlatego nowe posty będą pokazywać się rzadko jeszcze przez jakiś czas.

2 komentarze:

Takie życie, też tak mam teraz że na bloga nie mam czasu za dużo.

I nie tylko na bloga moje inwestycje stanęły w miejscu. W praktyce nie ma żadnych ruchów ani zakupów ani sprzedaży. Jeszcze tylko nowy PC w tym tygodniu i będę mógł spokojnie dokonywać nowych inwestycji, które zostaną opisane na blogu. A przeprowadzka nie małą z jednego kraju do drugiego. Zaznaczę tylko że do gorszego a jakiego to domyślcie się :)

Prześlij komentarz