ADD THE SLIDER CODE HERE

sobota, 4 czerwca 2011

Skotan

Chciałbym przypomnieć ostatnią analizę skotana I Ci którzy zainwestowali to dzisiaj się cieszą. Na dzień dzisiejszy wyprzedałem 95% portfela i zostawiłem malutki portfel 2 spółek. Do skotana chcę wrócić, ponieważ firma przełamała wszystkie opory i ma otwartą drogę do góry ale w perspektywie krótko terminowej jest możliwa korekta nie wiadomo tylko jak głęboka i jak długo. Nie pokoi mnie wysoka pozycja indeksu i spodziewam się korekty. W praktyce wycofuje się z grania na giełdzie tak jak to miało miejsce do teraz, będę starał się skupić na kontraktach aby wolny kapitał zainwestować w lokaty np getinonline.pl a starać się szukać okazji inwestycyjnych. Czyli nadal będę śledził Skotana i postaram się zainwestować w momencie jak będą sygnały kupna a cena będzie atrakcyjna i nie obarczona ryzykiem. Teraz jest 50% szansy że firma poleci za ciosem, ja wyskoczyłem z tego pociągu. Ogólnie giełda mi się nie podoba i być może będziemy świadkami  jakiś spadków. Z resztą osobiście pamiętam tylko jedne wakacje z których byłem zadowolony z akcji najczęściej na wakacjach jest marazm oraz spadki. Dlatego zainteresowanie kieruje na kontrakty indeksowe oraz akcyjne aby móc grać w dwie strony na wzrosty oraz spadki i móc się skupić na kilku firmach. Życie prywatne nie pozwala mi na śledzenie setek firm i szukanie okazji inwestycyjnych.

Na wykresie godzinowym widać że firma zaszalała ale czy ma jeszcze siłę iść do góry? Sam sobie odpowiedz. Ja uważam że 2.50 to będzie dobra cena do zakupów.

Na interwale tygodniowym firma prezentuje się bardzo dobrze. Duża szansa na przełamanie oporów i atak na nowe szczyty.

0 komentarze:

Prześlij komentarz