ADD THE SLIDER CODE HERE

czwartek, 7 lipca 2011

Znaczne ruchy w portfelu

Tak jak pisałem Sprzedałem ATM Grupa między 2.52-2.57. Oczywiście akcje mogą iść do góry ale istnieje pewne ryzyko dlatego postanowiłem zrealizować zysk. Poniżej wykresy. Jeśli będzie mała korekta warto zainwestować ponownie, jeśli bo wcale nie musi :).

Wcześniej pisałem o BPH i zgodnie z oczekiwaniami kurs załamał się mimo że było widać ogromny potencjał a formacja była wręcz książkowa do wzrostów. Albo jesteśmy świadkami pułapki albo będzie tworzyć się nowa formacja. Obstawiam to drugie ponieważ na RSI widać przełamanie.
  Dzisiaj postanowiłem zainwestować w Skotana, widzę potencjał wzrostów podobny jaki zauważyłem na IDM. Oczywiście istnieje ryzyko, ponieważ wykres w średnio terminowym czasie nie wygląda za ciekawie. Cena zakupu to 2.42 i zastanawiam się czy zwiększyć zaangażowanie. Jeśli pojawi się popyt to uważam że warto, jeśli nie to rozważę wycofanie się.Dla mnie pozytywnie prezentuje się RSI oraz MACD. Najbliższe 2 dni pokarzą czy się nie myliłem.
Również zainwestowałem w Hawe. Być może sesja lub 2 za szybko cóż ale kto nie ryzykuje to wiadomo :).
Na wykresie dzienny widać dobry sygnał na IMI zaznaczyłem strzałkami tylko RSI jeszcze się nie przebił z trendu spadkowego. Ale już na wykresie 2h widać książkową sytuację na RSI wybicie i spadek od linii oporu a MACD uzyskał minimum i za każdym razem jest na wyższym poziomach czyli mamy do czynienia z pozytywną dywergencją. Oczywiście jest to tylko jeden z możliwych wariantów. Jeśli giełda zachowa się pozytywnie czyli warto śledzić sWIG80 to Hawe ma dużą szansę na wzrosty jeśli giełda zachowa się słabo to należy uciekać. Na pewno zobaczymy nowe minima.

0 komentarze:

Prześlij komentarz