ADD THE SLIDER CODE HERE

środa, 21 grudnia 2011

Powrót do bloga

Witam ponownie.

Przez parę miesięcy nie pojawiały się wpisy. Było to spowodowane brakiem czasu oraz przez przypadek zamieniłem skórkę w bloggerze i nie potrafiłem tego odkręcić. Teraz blog ma nowy wygląd, jednakże treść będzie podobna. Na chwilę obecną nie inwestuję na giełdzie, większość pieniędzy przeznaczyłem na inwestycję w pierwszą firmę. Inwestycja w edukację przyniosła wymierne skutki i zmieniłem pracę, na taka o jakiej większość marzy. Pełny social dobre zarobki ale czegoś mi brakowało. Dlatego postanowiłem otworzyć firmę i być własnym szefem. Wracając do tematu bloga obstawiam spadki i bessę. W akcje zainwestuję jak już będzie bardzo nisko, teraz raczej to jesteśmy w połowie spadków. Póki co to polecam obligacje lub grę na kontraktach.

0 komentarze:

Prześlij komentarz