ADD THE SLIDER CODE HERE

piątek, 10 lutego 2012

Zamknąłem pozycję na Betacom +36% zysku

Dzisiaj ustawiłem się na sprzedaż  (BCM) po cenie 7,44 ale później zmniejszyłem do 7,18 co daje ok 36% zysku, który uważam za bardzo dobry i byłoby grzechem czekać dłużej. Oczywiście wg analizy technicznej wychodzi wyżej nawet do 8zł ale z przeszłości pamięta że nie zawsze chciało iść do góry. Po obrotach wczoraj i 2 dni temu można wnioskować że jest to bardzo prawdopodobne. Gratuluje tym co nadal trzymają. Jednakże sytuacja na giełdzie wyglądała dzisiaj czerwono wiec bałem się objazdu. Również dzisiaj sprzedałem akcje Wandalexu (WDX) ale to raczej była błędna decyzja. Wyszedłem z symbolicznym zyskiem, sprzedałem po 2,14 oraz 2,16 co dało ok. 1,9% zysku . Decyzja była uwarunkowana złą sytuacją na giełdzie i obawiam się pogłębienia korekty w poniedziałek. Również sprzedałem akcje ABM Solid ze stratą ok. 3%. Niestety spółka nie rokuje najlepiej na najbliższy tydzień.




2 komentarze:

Zamknołem?!?!?!?!?!?

Ocena: bardzo dobry z ekonomii, pała z ortografii ;)

Poprawione :) no cóż językiem polskim nigdy szczególnie się nie interesowałem i w sumie dobrze bo w naszym kraju obowiązującym językiem jest angielski, później niemiecki itd. w zależności w jakiej firmie pracujesz, miałem już taką sytuacje że język polski był wręcz zbyteczny :) takie czasy, swego czasu nasi pra pra dziadowie walczyli o to aby mówić po polsku i nie dać się germanizować itd a teraz :)

Prześlij komentarz