ADD THE SLIDER CODE HERE

czwartek, 2 lutego 2012

Sytuacja w portfelu

Moje akcje niestety nie należą do najlepszych Betacom wygląda słabo i muszę przygotować się na wyjście jeśli nadal będzie tak słabo kwestia ustalenia co ma być tym sygnałem. Dobrym sygnałem może być linia rozrysowana jak trend wzrostowy. Czyli przekroczenie 5zł da sygnał wyjścia po PKC. Jak na razie tragedii nie ma bo MACD i TRIX idą systematycznie do góry i po takim rajdzie do góry a później na dół firma potrzebuje trochę czasu na aby się ustabilizować.

Druga spółka w portfelu SGR również nie napawa optymizmem. Na krótko wygląda źle i jak na razie mamy zjazd jutro podejmę decyzję czy wycofać się z inwestycji i ewentualnie powrócić jak już będzie sygnał kupna. MACD i TRIX na razie pokazują zjazd.
Powyższe inwestycje nie nalezą do udanych SGR w szczególności bo Betacom ma jeszcze szanse dlatego zacząłem rozglądać się za innymi firmami, które już dały sygnał kupna. I tak moja uwaga skupiła się na EMC Instytut medyczny. Firma silnie zdołowana/wyprzedana. i właśnie na tygodniowym RSI mamy sygnał kupna. Próbowałem dzisiaj kupić ale dałem niską cenę.

Obrazków nawet nie trzeba opisywać, widać opór zaznaczonym strzałką i co bardzo rzuca się w oczy to pozytywna dywergencja MACD na dziennym wykresie. Spółka ma potencjał wzrostów.

Drugą ciekawą spółką jest WASKO, firma przełamała trend spadkowy co widać na RSI i obecnie znajduje się w trójkącie równoramiennym wg. teorii którą znam mówi że firma może wybić się w dowolną stronę ale widać że kurs jest powyżej średnich, pozytywna jest atmosfera na rynkach i do tego jest większa presja na wzrosty. Dlatego obstawiam wybicie się z konsolidacji.

Więc prosi się o przetasowanie w portfelu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz