ADD THE SLIDER CODE HERE

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Lekko na giełdzie to nie jest

Po dłuższej przerwie w końcu pojawia się pierwszy post. Z giełdy praktycznie wycofałem się. Niepewne czasy oraz nerwowość przyczyniają się do wielu błędnych decyzji. Również gdy czasy niepewne, tzn. że nasze pieniądze tracą bardzo szybko swoją wartość do tego istnieje możliwość "resetu" systemu monetarnego. Oczywiście jest to super pesymistyczny scenariusz ale wszystko jest możliwe. Dlatego większość środków przelałem na własny biznes, którego podstawą jest handlowanie. Kup taniej sprzedaj drożej. Ale postanowiłem w końcu coś zagrać. Ze względu na brak czasu skupiam się tylko na 1 firmie. Wybór padł na KGHM ze względy na dużą płynność. Zaznaczę że skupiam się tylko n kontraktach. Nie ma sensu blokować całego kapitału.


Strzałkami zaznaczyłem moment wejścia. CMO był spadkowy a RSI poniżej linii. Moje wejście to 127,2 FKGM oczywiście pozycja S.

Wykres 2h jest bardzo interesujący a to dlatego że posiada obraz pozytywny. RSI bardzo pozytywne, jeśli cena się utrzyma to RSI będzie powyżej linii oporu. Już wcześniej były sygnały pozytywne na RSI o odbiciu. W szczególności ostatni dołek był sprzeczny z RSI jak i MACD. Na chwilę obecną MACD jest silnie wykupiony co może być dobrym sygnałem dla posiadaczy S'ek.  Zapewne tak jak zawsze amerykanie zadecydują o kierunku.
Na chwile obecną KGHM odbija (10.27) i jak utrzyma się to istnieje możliwość ataku nowego szczytu. Warto zastosować Stop Loss.
Na dziennym wykresie jest ciekawa sytuacja. Spadkowy trend na RSI został przełamany. MACD jest w formacji wzrostowej. Na wykresie widać że wzrosty zatrzymały się na SMA 30 i zapewne opadną do SMA 15 . Jest szansa na odbicie ale czy sytuacja międzynarodowa pozwoli na to. Zobaczymy. Póki co obstawiam spadki ale zabezpieczam się poprzez Stop  Loss.

1 komentarze:

Jeśli na giełdzie jest tak ciężko to może warto byłoby spróbować czegoś takiego jak opisane tutaj https://viennalife.pl/strefa-klienta/baza-wiedzy/inwestycje-alternatywne inwestycje alternatywne? Najbardziej jesli chdozi o mnie ciekawe wydają się być metale szlachetne. Co o tym sądzicie?

Prześlij komentarz