ADD THE SLIDER CODE HERE

czwartek, 9 grudnia 2010

Ruchy w portfelu

W portfelu nastąpiły zmiany. Budopol został sprzedany za sprawą zlecenia Stop Loss po 1,35. Zakładałem lepsze zachowanie tej spółki i nie akceptuję niższych cen. Zagrałem pod prąd i następnym razem kupię dopiero jak będzie potwierdzenie wybicia na RSI. Póki co linie wsparcie które narysowałem mogą zostać przełamane i ryzykowne jest trzymanie akcji tym bardziej że są lepsze spółki. Istnieje szansa zatrzymania spadków ale jest to ryzykowne w obecnej sytuacji na giełdzie.

Udało mi się kupić akcje BBD po 0,46. Wystawiłem również zlecenie po 0,45 ale nie zostało zrealizowane (jeszcze). Na wykresie widać że kurs pnie się powoli do góry wzdłuż linii. Przełamanie tej linii będzie sygnałem sprzedaży.
Akcje BBZ dzisiaj się wybiły z konsolidacji przy dużych obrotach to jest pozytywnym sygnałem. Pierwszy bardzo silny opór to 1,2. Istnieje szansa przebicia tego oporu. Ale będzie to któreś z kolei podejście pod ten opór i na pewno pojawi się tam duża podaż.
Centrozap - zwiększyłem zaangażowanie w tę spółkę po 0,47. Na chwilę obecną trwa konsolidacja, istnieje możliwość zjazdu w dół do ok 0,44 ale będzie to tylko okazja do tanich zakupów co też tak uczynię jeśli CZP poleci niżej. Na wykresie widać że STS jest wyprzedany. Jedynie RSI ma jeszcze możliwości obsuwania się w dół co najprawdopodobniej się tak stanie. Jeśli nie pojawi się popyt na dniach to CZP obsunie się delikatnie niżej. Mimo to nadal będę trzymał akcje bo uważam że CZP będzie ponownie atakował 60 groszy.
Barlinek - Kurs znajduje się na dolnym ograniczeniu kanału. Tej firmy się obawiam jak Budopol ponieważ RSI pokazuje że jeszcze nie nastąpiło zatrzymanie spadków i istnieje niebezpieczeństwo wyłamania się z kanału i jazda w dół. Dlatego dla tej firmy przygotuję Stop Loss. Jesli dojdzie do sprzedaży to firmę odkupię jak RSI pokaże sygnał kupna.
 Dzisiaj został zakupiony Stalexport (STX). Na wykresie widać pozytywną dywergencję RSI, istnieje szansa wyłamania się z trendu spadkowego.

0 komentarze:

Prześlij komentarz