ADD THE SLIDER CODE HERE

niedziela, 7 sierpnia 2011

Jak to jest z naszym Państwem?

Dzisiaj wyjątkowo chciałbym przedstawić materiał filmowy "pożyczony" z innego bloga. Staram się nie pisać o polityce i wszystkim co się dzieje wokół tego. Ale ponieważ tak głośno się ostatnio mówi o samobójstwie Leppera więc uważam, że należy pokazać filmik do czego dążył Lepper. Pomijając już telewizję oraz gazety, które przedstawiły go jak idiotę. Chciałbym pokazać człowieka, który jako nieliczny dąży do pokazania prawdy. Niestety, która jest bardzo nie wygodna dla wielu ludzi w szczególności w naszym Śmiesznym Kraju.



Uważam, że bardziej prawdopodobne jest to że ktoś mu pomógł niż to że sam targnął na swoje życie.
Ciekawe kto będzie następny i popełni samobójstwo w najbliższym roku. Jak bardzo ważna jest niezależna prasa wraz z blogami, świadczy o tym że jak jeszcze parę lat temu, gdy byłem skazany tylko i wyłącznie na wiadomości z TV oraz gazety uważałem J.K.Mikke za takiego samego idiotę jak Leppera. Polecam poczytać jego blog, osobiście zmieniłem zdanie o nim a jedynym idiotą to byłem JA ponieważ wierzyłem w to co mi podawała telewizja oraz gazety.
Co to ma wspólnego z inwestycjami? Bardzo wiele ponieważ pokazuje że żyjemy w dziwnym kraju i warto zainwestować w kilka uncji srebra oraz przynajmniej w jednego krugerranda na czarną godzinę.

1 komentarze:

Przy okazji polecam zapoznać się ze statystykami googla co do słów lepper oraz samoobrona, z których wynika że czas świetności Leppera skończył się na początku 2008 roku.http://www.google.com/insights/search/#q=Lepper%2Csamoobrona&geo=PL&cmpt=q

Prześlij komentarz