ADD THE SLIDER CODE HERE

piątek, 5 sierpnia 2011

Panika

Witam tych co nie zdążyli sprzedać akcji. Czy to tragedia, raczej nie. Uważam, że warto teraz dobrać po atrakcyjnych cenach. Tak gwałtowny spadek można wykorzystać do tanich zakupów. W ciągu 4 dni indeksy bardzo się schłodzili i widzieliśmy paniczną wyprzedaż i do tego bardzo mało chętnych po stronie kupujących. Doprowadziło to do ogromnej wyprzedaży i teraz uważam że pora na odbicie. Skota był notowany niżej niż opisywałem go wcześniej. Ale po ostatnim przejrzeniu się jakie firma posiada fundamenty postanowiłem zainteresować się inną spółką. Np ciekawie prezentuje się Wasko. Jednakże  2zł to bardzo silny opór przełamanie go będzie prowadzić do znacznego spadku. Póki co na pewno nie będę bawił się w zabawę łapania spadających noży. Poczekam aż rynek się uspokoi i wówczas podejmę decyzję co do inwestowania wolnych środków. Na razie jestem w trakcie zwiększania zaangażowania w obligacje korporacyjne. Wycofałem się ze wszystkich funduszy inwestycyjnych, gdyż uważam że szkoda mojego kapitału. Ciężko trafić które dadzą zarobki powyżej 10% rocznie. Do tego dochodzą koszty nawet do 4%, co uważam za nieporozumienie. Wolę te pieniądze umieścić w obligacjach korporacyjnych, które dają zarobek w granicach 10%. a skupić się na graniu kontraktami oraz opcjami. Muszę nauczyć się wykorzystywać dźwignię aby maksymalizować zysk. A własny kapitał umieszczać w miarę bezpiecznych inwestycjach. Lokaty i obligacje.  

Mało ostatnio wpisów ale jestem w trakcie dużych zmian w moim życiu. Dzięki zainwestowaniu we własne umiejętności zmieniłem pracę na lepszą (płacowo również), sprzedałem swoje 2 strony internetowe, które dały mi parę groszy. Wycofałem się z projektów na które nie mam czasu i przez to dawały znikomy wpływ, czyli mlm. Rozpoczynam nowy projekt ze stroną internetową, która będzie nastawiona na zarobek z AdSense.

0 komentarze:

Prześlij komentarz