ADD THE SLIDER CODE HERE

wtorek, 13 września 2011

Ciężkie czasy dla posiadaczy akcji

Przez jakiś czas trzymałem akcje z nadzieją że może trend się odwróci w tym przekonywali mnie niektórzy komentatorzy i znawcy giełd. Jednakże postanowiłem wyprzedać się bo raczej jesteśmy w nowej fali spadkowej, która nie wiadomo jak nisko nas zaprowadzi, tym bardziej że coraz głośniej mów się o bankructwie Grecji. Cóż jak Grecja już ogłosi bankructwo i najlepiej opuści strefę Euro wówczas będzie możliwe znaczne odbicie. Na razie to liczę na kolejne spadki. Dzisiaj udało mi się odrobić część strat na spekulacyjnym zagraniu na kontraktach KGH oraz PGE. Część pieniędzy przerzuciłem już wcześniej na obligacje oraz na lokaty. Zamierzam skupić się na spekulacji kontraktami, gdyż nie muszę wykorzystywać własnych pieniędzy.

  Sytuacja  na miedzi robi się ciekawa. Jednakże istnieje ryzyko dalszych spadków a dzisiaj widzieliśmy tylko powrót. FW20 jeszcze nie zrealizował formacji spadkowej.

Certyfikaty na spadek ropy nadal trzymają się górnego ograniczenia. Chciałbym odkupić po 180 ale czy to będzie możliwe???
A dolarowi przydałby się lekki odpoczynek np po 3.05
A tak naprawdę o wszystkim zadecydują kontrakty na miedź. Przy okazji warto porównać z cenami naszego KGH.

0 komentarze:

Prześlij komentarz