ADD THE SLIDER CODE HERE

czwartek, 15 września 2011

Analiza KGH oraz RCSCRAOPEN

Jednak dzisiaj byliśmy świadkami euforii. Inaczej nie mogło być, gdy USA zakończyły się z dużym plusem. Poniżej dzienny wykres RCSCRAOPEN, na  którym widać, że jednak kurs zanurkował. STS wykupione a RSI znajduje się w kanale wzrostowym, dopóki go nie przebije dołem to będziemy mieli trend wzrostowy na razie korekta ostatnich wzrostów.

KGH ładnie do góry aż szkoda że wczoraj zamokłem, należało odkupić , była okazja, nie skorzystałem tym bardziej że był klin wzrostowy co raczej sygnalizuje silne wybicie czego byliśmy świadkami. Opór na RSI został przełamany i raczej przebijemy poziom 170zł.  Ciekawie wygląda dzienny wykres według RSI trend spadkowy został przełamany i widać że linia wspiera się na dawnym oporze. Wychodzi mi ok 190-200 co raczej trudno mi w to uwierzyć. Najbliższe sesje pokażą czy taki scenariusz jest w ogóle możliwy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz