ADD THE SLIDER CODE HERE

sobota, 28 stycznia 2012

BBZ miało być tak wspaniale.

Swego czasu posiadałem znaczny pakiet akcji tej spółki ale niestety nie zachowałem zdrowego rozsądku i nie wycofałem się w odpowiednim czasie i sprzedałem o wiele za późno aby ratować pozostałości kapitału. Dzisiaj gdy tak wiele firm zaczyna odbijać zastanawiam się czy nie lepiej byłoby czekać. Na wykresie widać ciekawe zachowanie wskaźnika MACD i RSI. Obydwa pokazują swoją siłę, siłę byków. Niestety osobiście nie lubię trójkątów równoramiennych bo zgodnie z AT to formacja spadkowa (w przypadku naszego wykresu) ale w praktyce to bywało różnie. Czasami wywalało do góry. Póki co wszystko odbyło się zgodnie z AT niczym jakby książka mówiła co ma być. Firma spadła tyle ile miała. Coraz bliżej do rozwiązania sie trójkąta. Firma ma przeogromną szansę na powrót do ostatniego wsparcia czyli ok. 70 groszy. Potencjał oceniam na 50%. Jakby był inny trójką również równoramienny ale byłyby 2 szczyty a nie dwa dołki to oceniałbym szanse na 100% a tak to mam mieszane uczucia. W takich sytuacjach warto posiłkować się fundamentami (które niestety do polskiej rzeczywistości niewiele mają wspólnego) ale może pomóc nam w decyzji czy kupić akcje czy nie. Zrzut pochodzi z serwisu Bankier.pl Jak widać wyniki się są optymistyczne.


1 komentarze:

Trzymałem BBZ - również poszły ze stratą. Generalnie nie wierzę bardzo w te aktualne wzrosty.

Prześlij komentarz