ADD THE SLIDER CODE HERE

piątek, 27 stycznia 2012

Ruchy w portfelu

Dzisiaj na porannej sesji jak i popołudniowej sprzedałem Millenium. Stanowczo za szybko ale nie mogłem powstrzymać się od pierwszych zysków w tym roku. Wcześniej miałem ustawione po 4,5 zmniejszyłem do 4,4 a ostatecznie sprzedałem po 4,2 oraz 4,28. Widać jeszcze mam słabe nerwy.  W poniedziałek będzie zdecydowanie wyżej. Co mnie podkusiło do zmiany decyzji. Przede wszystkim silne wykupienie. Ale złamałem podstawową zasadę dobrego tradera. Nie walcz z rynkiem bo i tak przegrasz. Jeśli idzie do góry to się nie sprzedaje a jak zacznie spadać to wówczas należny sprzedawać. Czy ktoś z Was jeszcze trzyma milenium. Jednakże jestem zadowolony średni zysk to 0,42 grosze co pokryło stratę z zamknięcia opcji.


Jednakże pieniądz nie lubi leżeć i zainwestowałem w Wandalex WDX. Firma ma szanse na wybicie. Przekroczenie wsparcia jakie widać na wykresie uruchomi wycofanie się z firmy po PKC.

0 komentarze:

Prześlij komentarz