ADD THE SLIDER CODE HERE

sobota, 17 marca 2012

Nowe inwestycje

Na dniach dokonałem kilka inwestycje jedne lepiej inne gorzej. Pierwszy ciekawy zakup to Tauron (TPE) po ostatniej zniżce jest bardzo możliwy powrót na ostatnie szczyty. Piątkowy atak daje szansę na powrót w okolice 5,5zł. Czy kurs wybije się z konsolidacji, ciężko teraz ocenić ale jest to możliwe. Najbliższe sesje dadzą więcej odpowiedzi.


Na wykresie godzinowym widać piękną formację ORGR i zasięg wzrostów to 5,4zł

Drugim konikiem jest Hutmen (HTM), który ma dużą szansę na wzrosty tak jak Skotan i Krezus. Co mają wspólnego te 3 firmy zapraszam do sprawdzenia akcjonariatu to się przekonacie. Firma ma szansę zaatakować 5zł. Pierwsze wybicie było tzw. pułapką hossy i do tego wskaźniki były silnie przegrzane więc firma się skorygowała a teraz ma otwartą drogę na kolejne szczyty.

Wcześniej posiadałem akcje Sadovaya Group, które sprzedałem po 10,4 czy coś koło tego teraz postanowiłem ponownie zainwestować ale piątkowe zachowanie bardzo mnie zaniepokoiło, gdyż spodziewałem się bardziej pozytywnej końcówki. Jeśli firma w najbliższych dniach nie zachowa się lepiej będę zmuszony ociec z inwestycji ze stratą. Grozi jej większa korekta.

Na końcu opisuję GTC, które wciąż szuka swojego dna. Czy już jest być może. Postanowiłem zainwestować zgodnie z zasadą gdy są bardzo złe wiadomości i wszyscy wyprzedają to należy kupować. Firma jest silnie wyprzedana a bardzo złe informacje odnośnie strat zostały już przez rynek skonsumowane.

Wandalex nadal źle wygląda ale w moim odczuciu jeszcze nie ma sygnału aby uciekać z firmy.


1 komentarze:

Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

Prześlij komentarz