ADD THE SLIDER CODE HERE

wtorek, 16 listopada 2010

Asseco PL ACP

Dzisiaj sprzedałem znaczną część portfela, głównie Centrozap z zrealizowanym ok 21% zyskiem oraz część akcji BBD z zyskiem ok 11%. Na jutro chcę sprzedać resztę BBD z ceną 0,50zł. Również sprzedałem kontrakty PGE. Z analizy wynika że akcję mogą iść dalej ale nie posiadam dostępu do mich wszystkich wskaźników i nie chce ryzykować utraty dobrych zysków a okazji do inwestycji jest pełno na GPW. MCI zrobił niespodziankę i wrócił do swoich lepszych cen. Na wykresie tygodniowym widać że MCI wygląda dobrze i ostatnie osłabienie było okazją do zakupów. Jednakże wstrzymuję się od zakupów. Również dlatego że zaczynam zbierać gotówkę na swoją 1 inwestycję w nieruchomość. Chyba sprzedałem akcje Skotana jeśli nie to zrobię to jutro chyba ponieważ nie mam dostępu do Mbanku bo znowu szwankuje i jest zablokowany dostęp do usługi emakler. Totalna porażka z tym biurem maklerskim. Zwiększam zaangażowanie w Atlantis i wystawiłem zlecenia kupna po 1,51 oraz 1,52. Zobaczymy czy coś z tego będzie. Jeśli firma nie wybije się to zadziała Stop Loss. Ciekawie prezentuje się Asseco PL. Na wykresie jest odwrócona głowa z ramionami i jest to formacja wzrostowa.

Oczywiście firma się wybiła z dołka i wcale nie musi iść do góry ale jeśli inwestorzy rzucą się na firmę to na pewno polecimy do ok 57zł. Perspektywicznie firma prezentuje się dobrze.
 
Zamierzam śledzić firmę i jak będzie wszystko OK to zainwestuję parę groszy. 

0 komentarze:

Prześlij komentarz