ADD THE SLIDER CODE HERE

niedziela, 28 listopada 2010

Programy partnerski

W internecie wyczytałem dużo, że internauci są nastawieni sceptycznie do programów partnerskich. Swego czasu ja również podchodziłem do tego typu zarabiania z dystansem. Ale było to spowodowane tym że po prostu nie zarabiałem i za bardzo nie wiedziałem jak zarabiać. Jeśli coś mi się udało to było tego niewiele.

Dzisiaj chciałby przedstawić moje skromne osiągnięcia na tym polu. Największe zarobki osiągnąłem w programie Google AdSense.  Dotychczas w tym programie zarobiłem 100 Euro. Z doświadczenia w tym programie mogę ocenić że istotne jest jakie posiada się strony można mieć mało UU ale za to drogie słowa kluczowe i dzięki temu osiągnąć znaczne profity. Sukces osiągniemy wtedy jeśli będziemy posiadać dużo odwiedzających na naszych stronach www ale to się odnosi do wszystkich programów partnerskich.

Drugim moim programem z którym współpracuję jest Zanox. Zarabiam tam w PLN i EUR. Obecne zarobki to 30,10 PLN oraz 23,25 EUR.

Również posiadam konta na cpmprofit, gdzie zarobiłem dotychczas 13,48zł. System partnerski bankiera tam uzbierałem 50zł. Oraz Nextranet gdzie zarobiłem 11,22zł. No i na allegro sprzedałem kilka linków, więc dodatkowe 50zł.

Jak widać są to skromne osiągnięcia. Ale również za bardzo to się nie staram. Nie mam czasu na promowanie własnych stron, ale powolutku je rozwijam i staram systematycznie dodawać nową zawartość. Przykładem może być jedna moja strona www z tapetami. Statystyka za miesiąc październik UU ponad 8000 a odsłon 127000 a jeszcze w sierpniu było to odpowiednio 3500 i 45000. A znowu strona z kredytami, gdzie właśnie są wysokie zarobki z AdSense to wręcz spadła. I statystyki są takie za ten miesiąc UU 259 a odsłon 410 a w lipcu było 2 razy lepiej, więc tendencja jest spadkowa. Szczególnie tym się nie przejmuje, ponieważ traktuję to bardzie jako hobby a nie sposób na zarabianie. Ale zbiegiem czasu zdobywam coraz więcej informacji o sposobach zarabiania w internecie, poznaje tajniki marketingu i przydaje się to w moim życiu.


Obecnie skupiam się na rozwoju osobistym, właśnie zacząłem specjalistyczny kurs, który bezpośrednio przyczyni się do zwiększenia dochodów z etatu. Więc jestem optymistą bo liczy się ogólny dochód jaki osiągam  we wszystkich moich przedsięwzięciach. Żałuję tylko że nie wykorzystałem ostatnio wzrostów dolara oraz funta, gdzie byłem tego pewny na 100%. Dlatego muszę popracować nad moimi transakcjami walutowymi.

Nadal będę rozwijał moje projekty internetowe mimo skromnych osiągnięć finansowych, traktuję to jako inwestycję długoterminową oraz hobby i wierzę że kiedyś coś osiągnę być może całkiem coś innego stworze ale aby móc to zrobić muszę najpierw zdobyć wiedzę. Również na tym blogu będę się dzielić moimi doświadczeniami.

Więc jak prowadzisz jakiś serwis internetowy to nie zrażaj się do porażek tylko systematycznie go rozwijaj. Nie od razu zbudowano Rzym.

0 komentarze:

Prześlij komentarz