ADD THE SLIDER CODE HERE

wtorek, 30 listopada 2010

Manifest producenta pieniędzy

Dzisiaj natknołem się na ciekawą publikację "Manifest producenta pieniędzy". To czego się tam dowiedziałem to już od jakiegoś czasu znam i tylko potwierdziło moją wiedzę. Ale nadal wielu nie wie o co chodzi w finansach. Jak osiągnąć niezależność finansową. Gorąco polecam do przeczytania publikacji, która zaczyna się tak:

"Wszystko zaczęło się zimą 2005 roku.
Pracowałem wtedy na etacie w dużym sklepie meblowym, na stanowisku
sprzedawcy, choć tak naprawdę w charakterze specjalisty ds. marketingu
(jeden ze sprzedawców pracował w charakterze logistyka!).


Zarabiałem około 1100 zł miesięcznie. Miałem 20 lat. Tułałem się wtedy po
wynajmowanych pokojach. Studiowałem na trudnym kierunku - na
elektronice, na wydziale ETI Gdańskiej Politechniki. To wydział znany z
latających noży i studentów sfrustrowanych niemożliwym do przeskoczenia
poziomem niektórych egzaminów. Byłem wtedy jak każdy zwykły student."


Link do publikacji - naciśnij TUTAJ.

Mam nadzieję że dzięki publikacji będziecie bliżej swoich planów finansowych. Najgorsze co może być to etat (najczęściej nudna praca) i do tego nie więcej jak 1500zł to uważam na obecne warunki marne pieniądze.

0 komentarze:

Prześlij komentarz