ADD THE SLIDER CODE HERE

czwartek, 11 listopada 2010

Duże ruchy w portfelu

W tym tygodniu nie mam czasu na śledzenie giełdy dlatego nie ma analiz wszystkie poczynania są spowodowane zleceniami bez emocji dlatego ustawiam niskie stop loss. W tym tygodniu poleciał LCC I starciłem sznase zarobienia ale przynajmniej nie straciłem. Równieź hutmen posiada niski stop loss jak się nie wybije to wyjdę z minimalną stratą. Zgodnie z oczekiwaniami akcje GPW dały zarobić mimo że to tylko 25 akcji. Jaka przyszłość czeka GPW? Na razie można spekulować uważam że należy firmę rozpracować podobnie jak PZU, po takim wyskoku akcje muszą się skorygować I na pewno będzię można taniej kupić. Sprzedałem Krezusa ze zlecenia stop loss 2zł I czekam na sygnał do ponownego kupna bo to nie koniec rajdu tej firmy. Dlatego gotókę mam przygotowaną na zakupy w tę spółkę. Cieszą wzrosty CZZ ma szanse na róch powyyżej 6zł I w tym rejoni będę chciał zamknąć pozycję. Również manewr z zamianą Midana na B3S oraz BDD daje już plus portfelowi I zapowiada się na dalsze wzrosty. Oraz na koniec ostatnia perełka PGE gdy całyy wig20 spada on idzie do góry aby indeks nam się nie zawalił . Dla PGE prognozuje 24zł ale to w dłuższym terminie może na gwiazdkę póki co należy grać z falą I postaram się zamknąć kontrakty na lokalnym szczycie a RSI mi to pokaże. Giełda jest już wysoko I zamierzam pozymyka większość pozycji w najbliższym czasie,

0 komentarze:

Prześlij komentarz